ביקור נתניהו בדרום; ראשי המועצות: "תומכים במדיניות"

    איתי גדסי 1 Comment on ביקור נתניהו בדרום; ראשי המועצות: "תומכים במדיניות"

    ראשי הרשויות בעוטף עזה התייחסו לביקור ראש הממשלה בנימין נתניהו באיזור: "כאיש אחד נותנים תמיכה למדיניות ראש הממשלה. על החמאס לדעת שמול כל התגרות שלהם, הממשלה תמשיך לפתח את ישובי עוטף עזה"

    שוסטר, פרג'ון ונתניהו צילום: חיים צח, לע"מ
    23:54
    05.05.24
    אבי יעקב No Comments on "ערים מועטות שניתן לצעוד בהן עם כיפה ללא אבטחה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביקור נתניהו בעוטף עזה. ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, אמר לאחר הפגישה: "אני מודה לראש הממשלה שהגיע לשדרות, נפגש עם ילדי העיר ושמע את רחשי ליבנו על המצב. שמענו ממנו אמירה ברורה כי המערכה טרם הסתיימה ותסתיים רק לאחר שייפסקו כל סוגי הטרור באזור והשקט ממנו נהנינו ב-4 השנים האחרונות יחזור לכאן".

    דוידי אמר: "אנחנו סומכים עליו שכפי שעשה בעבר יחזיר את השקט לאזור. דבר לא יעצור את הצמיחה וההתפתחות של העיר שהם הניצחון החשוב במערכה נגד החמאס. החלטות הממשלה לאחר "צוק איתן" הובילו לשגשוגה ופיתוחה של העיר ונמשיך יחד עם הממשלה בדרך זו גם בשנים הבאות".

    ראש מועצת שדות נגב, תמיר עידאן, אמר: "אני מרוצה מהאמירה של ראש הממשלה כי אין דבר כזה הפסקת אש שמחריגה את עפיפוני ובלוני התבערה. המסר שקיבלנו מראש הממשלה הוא חד וברור. צה"ל קיבל הנחיה ברורה למגר את טרור העפיפונים. כמו כל דבר בעימות הזה מול הפלסטינים אין "זבנג וגמרנו" אלא זה עניין של מערכה".

    עידאן הוסיף: "אנו מצפים לראות ניצחון בסופה של המערכה שיוביל לשקט של 4 השנים האחרונות כאשר המראה של שדות שרופים יפסק לחלוטין. התושבים בשדות נגב חזקים ונחושים לעמוד כמו חומת ברזל מול כל התגרות מצד הפלסטינים. אני וראשי הרשויות בעוטף ניתן גיבוי מלא לממשלה ולעומד בראשה על מנת להבטיח את השקט בדרום לעוד שנים רבות ככל האפשר, גם אם הדבר ידרוש מאיתנו להתמודד עם הסלמה או מבצע צבאי ברצועת עזה".

    ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, יאיר פרג'ון, אמר: "כאיש אחד נותנים תמיכה למדיניות ראש הממשלה. על החמאס לדעת שמול כל התגרות שלהם, הממשלה תמשיך לפתח את ישובי עוטף עזה. המועצות האזוריות כולן עומדות איתנות. יחדיו, עם ראש הממשלה, נקדם תכנית עבודה תלת שנתית לחיזוק הישובים בעוטף עזה", אמר.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אתם לא תומכים במדיניות למה לפחד להגיד את זה???.
      ביום מכבים שרפות בלילה ישנים בממדים,
      האם אתם מסכימים עם המדיניות?……….
      התושבים לאאאאאאא